Missatge d'error

• Notice: Undefined index: und a eval() (línia 38 de /aplicacions/drupal_municipis/munidipta/sites/all/modules/contrib/ds/modules/ds_format/ds_format.module(66) : eval()'d code).
  • Notice: Undefined index: und a eval() (línia 39 de /aplicacions/drupal_municipis/munidipta/sites/all/modules/contrib/ds/modules/ds_format/ds_format.module(66) : eval()'d code).

XVI Trobada Cicloturista de Jesús i XIV Memorial Miquel Espinós

print pdf
  • Calendari: 15/12/2019 11:00h
  • Localització: Recinte Firal