NAIXEMENT DE TIVENYS A UN CLIC

25/06/2020

NAIXEMENT DE TIVENYS A UN CLIC

Avui us anunciem el naixement de...

Tivenysaunclic

• Què és Tivenysaunclic? És una nova eina virtual de l'Ajuntament de Tivenys, creada amb l'objectiu de facilitar la compra de tiquets en línia.

• Perquè ens cal aquest eina? Tivenysaunclic ens ajudarà a apropar encara més l'Ajuntament al servei de la gent. Aquest espai ens facilitarà la compra en línia de manera més ràpida i còmoda.

• Quins serveis em donarà aquesta pàgina? Tivenysaunclic et permetrà comprar totes les entrades i abonaments que en un futur es realitzaran al nostre municipi, començant avui mateix pels abonaments i entrades a la piscina municipal que obrirà les portes el proper dissabte 27 de juny

Tivenysaunclic és una aposta de futur i una eina que ens adapta a les necessitats canviants, alhora que ens ajuda a treballar per un consum de paper més responsable i eficient. Ara ets més aprop, ara estàs a un clic de trobar allò que necessites.

https://tivenysaunclic.cat/ En cas de no tenir accés a Internet o qualsevol altra dificultat per efectuar la compra, demana cita prèvia per fer la gestió de manera presencial trucant al  977 496 233.

cartell_piscina_2019_0.png